Tää on niin monimuotoinen sairaus että on ihan mahdotonta sanoa yhtään mitään mikä kenellekin sopii.
On jännä miten toiselle sopii kuntosali ja toiselle se on melkein myrkkyä.
Itse maalasin terassin katon sunnuntaina ja keikuin korkealla jakkaralla ja se oli olevinaan niin älyttömän helppoa
Olen maalannut meillä sisällä sisäkatot kohta joka huoneesta ja niskani on sen jälkeen niin hyvässä kunnossa että ei särje tippaakaan
185 neliötä maalaamista ylöspäin eikä mitään ongelmaa, mutta kun pitäis halkaista leipä niin eipä onnistu, en saa auki purkin enkä pullonkorkkeja puhumattakaan siitä että pystyisin sitomaan kengännauhani kiinni...en vaan saa sormiani pelaamaan...
Joskus tää sairaus jopa naurattaa - miten ihmeellisiä ongelmia voikaan tulla eteen..latteat shampoopullot on ihan mahdottomia käyttää.
On mahdotonta vatkata käsin mitään ja on ihan täysin mahdotonta kirjoittaa kaunokirjoitusta - tikkukirjaimet sentään onnistuu jotenkuten
Koiria en pysty taluttamaan hihnassa, niska tekee tenän jos kävelen niin että en saa käsiäni heilutettua.
Jopa lääkäri suositteli että koirat on vapaana.
Joten meidän koirat kipittää hyvin opettetuina mun vieressäni vapaana ja sillä sipuli....kaupungin säännöt sen kieltävät mutta minkäs voin, soitin kaupungille ja sain sieltä luvan pitää opetetut koirat vapaana kun selitin tilanteeni.
Joskus hyvin harvoin tulee rutinoita vastaantulijoilta, enkä viitsi enkä jaksa aina selittää.
Suurin osa ihmisistä jotka sanoo jotain, ihailee hyvin koulutettuja koiria.
Joten kyllä ihmiset myös ymmärtävät ja ovat ystävällisiä - niinhän se metsä vastaa miten sinne huudetaan.
Mun koirat ei mene vieraiden ihmisten eikä muiden koirien luokse ilman mun lupaani.
Välillä nuoremmalla on korvat hukassa mutta koulutus on edelleen käynnissä ja onneksi nuorempikaan lörppäkorva ei mene koskaan ihmisten luokse, vaikka ei ihan kaikkia käskyjä vielä aina tottelekaan.
-Kyllä se siitä...