Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?

Pyöräily
(1 katselee) (1) vieras
Siirry alasSivu: 1
Aihe: Pyöräily
Pyöräily 1 vuosi, 5 kuukautta sitten  
Pyöräily oli ennen hauskaa ja hyödyllistä, nyt vain pakko pullaa jos ajaa pidemmän matkan. Asento olis hyvä jos ajais käsittäin mutta tangosta kiinni pitämällä asento on kumara. Mikä auttaa vai auttaako mikään?
Nekki
Kukat eivät vie liikaa tilaa, huone vain on ahdas.
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Pyöräily 1 vuosi, 5 kuukautta sitten  
Mulle auttoi pyörä jossa on korkea ohjaustanko, ennen sitä pyöräily oli yhtä tuskaa, nyt se on paljon helpompaa.

Mä pidän myös pehmeästä satulasta vaikka se ei kai ole oikein "kunnon" pyöräilijöiden suosiossa, mutta mulle sopii hyvin

HYvää pyöräilykesän jatkoa kaikille jotka pystyvät pyöräilemään, se on hyvää tasapainolle ja kunnolle, mutta jos on pahoja tasapainohäiriöitä niin en oikein suosittele muuta kuin kuntopyörää..

Ja ulkona pyöräillessä AINA kypärä päähän ja ajakaa vain pyöräteitä, senverran saattaa vipata kohtalaisen hyväkin tasapaino meikäläisillä että parempi on katsoa kun katua...Tiedän kokemuksesta...
Päivi.T
Päivä ilman naurua on turha päivä.
Sukupuoli: Nainen paivi.t.vuodatus.net Asuinpaikka: Tampere
-Päivi-

Sen verran keitti tuo niska, että kävin pyöräliikkeessä. Kysyin miten ajoasennon saisi pystymmäs ettei niska kipeytyis? Vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä. Osta lisäosa ja vaihda vaikka tanko, niin eiköhän ajoasento korjaannu. Lisäosa ei maksanu ko joitaki kymppejä. Pitänee käydä pyörää näyttämässä että osa on oikeanlainen ettei tarvi heti mennä vaihtamaan. Niin että tällä kertaa kysyvä ei tieltä eksyny.
Nekki

Pyöräily on kanssa näköjään asia, jonka kanssa ei heti välttämättä kannata antaa periksi.

Alkuaikoina kun dystonian kanssa taistelin, totesin etten enää voi pyöräillä. Niska kipeytyi ihan mahdottomasti, samoin hartiat ja tasapaino heitteli niin ettei aina voinut ajaa senkään vuoksi .

Olen sitä aina välillä kokeillut ja toisinaan on sitten ollut kuitenkin kausia jolloin kevyt ja lyhyillä matkoilla tehty pyöräily on ollut OK.

Tänä kesänä kuitenkin on ollut parempaa, liekö menneet helteet parantaneet tilannetta ?

Nyt vaan on tilanne että kun meni lämpö, meni sitten hyvä olokin. Kaikki paikat huutaa apua. On jäykät, särkevät, vetää milloin sinne milloin tänne!! Minä ainakin haluaisin sen lämmön takaisin, eli uutta kesää odottamaan....
risok
Aurinkoinen ajatus pelastaa synkimmänkin päivän
Sukupuoli: Nainen Asuinpaikka: Sastamala
-R-

Tahtoo kans lämmön takaisin... mun kans pitäis tolle pyörälleni jotai tehä et sais pystymmäksi ajoasennon, kiitos lisäosavinkistä.

Mistä ostit, Nekki sen lisäosan? Tarvitsisin kanssa, naistenpyörissä on liian matalalla pitkälle (olen lähes 180 cm pitkä) sarvet ja niin tulee kyllä terveellekin niskavaivoja. Pyöräilemisiin
Siistiä saada pakit omalta mielikuvitukseltaan

Kyllä niitä saa mistä tahansa pyöräkaupasta. Oulusta ainakin saa.
Nekki

Siirry ylösSivu: 1