Mikkelin seudun vertaistukiryhmä

”DBS-KAHVILA” MIKKELISSÄ
Syväaivostimulaatiohoitoa (Deep brane stimulation) käyttävien ja sitä harkitsevien dystoniaa, Parkinsonin tautia tai essentiaalista vapinaa sairastavien ja heidän läheistensä keskustelufoorumi keskiviikkona 3.10.2018 klo 13-15 Essoten koulutustilassa, Tönölässä, osoite: Porrassalmenkatu 35, Mikkeli. Tilaisuus on maksuton!

Ilmoittautuminen 17.9.2018 mennessä, ilmoittautumislinkki: https://my.surveypal.com/DBS-kahvila-Mikkeli tai
järjestösuunnittelija Annukka Tuovinen, annukka.tuovinen@parkinson.fi  tai puhelimitse puh. 040 039 1853 17.9. klo 10 -15. Ilmoitathan samalla ruoka-aineallergiasi kahvitarjoamisten vuoksi.

Lisätietoa tästä.

DYSTONIATIETO ILTAPÄIVÄ JA VERTAISRYHMÄ MIKKELISSÄ

Torstai 11.10.2018 klo 16.30-18.00 Järjestötalo Estery, osoite: Otto Mannisen katu 4, iso kokoustila

Ohjelmassa kahvitarjoilua, Tervetuloa; Suomen Parkinson-liiton järjestösuunnittelija Annukka Tuovinen,
Dystonia; Neurologian erikoislääkäri, Nina Suvanto-Collan, Lääkäriasema Lauri / Terveystalo (nauhoite) ja keskustelua luennosta.

Vertaiskeskustelu ja vertaisryhmän suunnittelua.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

Lisätiedot Annukalta: annukka.tuovinen@parkinson.fi, p. 040 039 1853.

HUOM! Ilmoittautumiset kahvituksen vuoksi Annukalle 5.10. mennessä!

Ilmoittautumislinkki: https://my.surveypal.com/Mikkeli-dystoniatietoiltapaiva-2018 tai sähköpostilla. Puhelimitse 5.10. klo 9-15.

Lisätietoa tästä.