Juhlakirja: Sinun dystoniatarinasi Juhlakirjaan

Suomen Dystonia-yhdistys ry täyttää vuonna 2018 kaksikymmentä vuotta ja julkaisee sen kunniaksi juhlakirjan. Juhlakirjaan on koottu yli kymmenen dystoniaa sairastavan yhdistyksen jäsenen dystoniatarinaa. Tarinat kirjaan kootaan haastattelemalla vapaaehtoisia henkilöitä.

Nyt on aika olla rohkea ja kertoa oma dystoniatarina. Sinun kokemasi on ainutlaatuista. Annat arvokasta tietoa dystoniasta ja samalla levität dystoniatietoutta sekä kerrot, millaista on elää harvinaisen sairauden kanssa. Kerro kokemuksistasi ja olet samalla avuksi toisille dystoniaa sairastaville henkilöille.

Mikäli kiinnostuit, ota epäröimättä yhteyttä ja kysy lisätietoja. Vastaamme mielellämme ja yhteydenotot ovat luottamuksellisia. Joku odottaa juuri Sinun dystoniatarinaasi.

Yhteydenotot sähköpostilla: aineistot(at)dystoniayhdistys.com, ja puhelimella: Harry puh. 046 962 0744, Stefan puh. 045 235 2328 tai Taina puh. 045 235 2338.