Jäsenedut

Mitä saat jäsenmaksulla

Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2017 on 25 € sairastavalta sekä omaiselta ja kannatusjäsenmaksu on 50 €. Se lähetetään kuukausittain uusille jäsenille Suomen Parkinson-liiton toimesta. Jäsenmaksusta 10 € on liitolle maksettava osuus.

Mitä saat yhdistyksen osuudella (15 €):

• eri puolilla Suomea olevien vertaistukiryhmien toiminta
  • jäsenille 4 x vuodessa ilmestyvä Jäsentiedote, jossa on ajankohtaisia dystonia-asioita ja vertaistukiryhmien tietoja
  • joka vuosi järjestettävien Dystonia-päivien osallistumismaksussa yhdistys tulee vastaan
  • yhdistyksen kotisivuilla olevassa Intranetissä on extratietoa jäsenille, Intranettiin päästäkseen tarvitset käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka ovat Jäsentiedotteen sivulla 2
  • Dysfys-rekisteri, josta saat kotipaikkakunnan dystoniaa osaavan fysioterapeutin yhteystiedot, rekisteri on yhdistyksen kotisivujen Intranetissä
  • vertaistukikoulutusta
  • liikuntavastaavan tsemppausta sopivaan liikuntaan
  • tiedottamista dystoniasta kotisivuilla www.dystoniayhdistys.com
  • tiedottamista sosiaalisessa mediassa: Facebook-sivuilla https://www.facebook.com/Suomen-Dystonia-yhdistys-ry-192372570952885/
  • tiedottamista Twitterissä https://twitter.com/Dystonia_yhd ja Instagramissa https://www.instagram.com/suomendystoniayhdistys/
  • yhdistyksellä on kaksi vertaistukipuhelinta, joihin vastaa koulutuksen saanut dystoniaa sairastava
  • yhdistys avustaa kriteerit täyttäviä vertaistukiryhmiä avustuksilla
  • kansainvälistä tietoa sairaudesta
  • hyvinvointituotteista jopa 20 % alennuksen antaa annahoivaa.fi https://www.annahoivaa.fi/, mm. Back on Track-tuotteet http://backontrack.com/fi/
  • dystonia-painotuotteet de meLLe, http://www.yhdistykset.melle.fi/product_catalog.php?c=1

Mitä kaikkea saat liittomaksulla

• Parkinson-postia-lehti 4 x vuodessa, mukana myös aina kirjoituksia dystoniasta
  • neurologin, hoitajan ja liikuntatyöntekijän soittoaika
  • sosiaaliturvaneuvontaa 1.1.2016 alkaen Neuroliiton Norma-päivystyksestä
  • järjestösuunnittelijoiden tuki ja järjestötoiminnan kehittäminen, vertaistukiryhmävierailut
  • koulutusta
  • tietoa liiton sopeutumisvalmennus- ja kuntoutuskursseista sekä tuetuista lomista
  • esitteet ja oppaat
  • jäsenetuja esim. Tallink Silja ja Viking Line risteilyt, Holiday Club kylpylähotellit ja Synsam

Uusi etu jäsenille:

Annahoivaa.fi ja Annakenkää.fi omistaa ivalolainen Hoivakoti Anna ja Aapeli Oy. He ovat lupautuneet toimittamaan hyvinvointituotteitaan Suomen Dystonia-yhdistyksen jäsenille 20 % alennuksella, mm. Back on Track tuotteissa on dystoniaan sopiva lämmin huivi, jota jäsenet ovat kyselleet. Löytyy myös kauluri, sukat ja paljon muita tuotteita.

Katso itse mistä tuotteista sinä voisit hyötyä! Heillä on käyttäjäystävälliset kotisivut. Pääset niihin tästä linkistä www.annahoivaa.fi myös Back on Track-tuotteita

Alennuskoodi on syyskuun Jäsentiedotteessa ja se laitetaan tilausvaiheessa Kampanjakoodi kohtaan, jonka jälkeen painetaan Aktivoi painiketta ja sen jälkeen näkee alennetun hinnan.

Alennuksen saa ovh hintaisista tuotteista ja toimitus sekä palautukset ovat ilmaisia.

Painotuotteita

de meLLe Oy Dystonia-aiheisia tuotteita. Lisätietoa